viernes, 13 de noviembre de 2009

L'exabrupte de CAMPS

Tots supose que haureu sentit o llegit les paraules de Camps ahir a les Corts.


Camps: "A usted le encantaría que yo apareciera en una cuneta"

Jo ho vaig vore al mig dia a les notícies i vaig comprovar que els mitjans de comunicació digitals situaven en primera posició les declaracions.

Jo al sentir-ho vaig somriure i pensar que el Presi estava perdent el nord. Al revisar els mitjans digitals, em vaig para a revisar "El Mundo" i mirant els comentaris del personal vaig vore com realment la majoria pensaven com jo ("ha perdut els papers"), encara que de quant en quant trobaves algú que el defensava.

Per que dic tot açò? Doncs simplement perque un comentari em va fer molta gràcia i volia fer-vos particeps ... deia fent referència a Camps:

"Che! Que le hagan un chequeo y si el médico dice que está bien que le hagan un chequeo al médico."

2 comentarios:

  1. la veritat es lo que es veu , un home molt presionat i estrsat que ja no sap el que diu, com al dia de avui que a discutit en un ciudada que li a dit corrupte.
    ningu que tinga un dit de trellat es posa a discutir al mig del carrer i daban de les camares de tv.
    pobre xic i pobres de nosaltres

    ResponderEliminar
  2. El problema és que anuncien que serà el proper candidat. O siga que no serà tan pobre xic!

    ResponderEliminar