viernes, 29 de enero de 2010

Estic indignat

El que ha passat hui em pareix indignant i diu molt del procedir del Sr. Soler:
Hui hem tingut (millor dit han tingut) Ple Extraordinari a les 14:00h i prèviament a les 13:00h Comissió Informativa. Evidentment no he pogut estar per que a eixes hores, si treballes fora és impossible i Soler ho sap. Es tractava d'aprovar les propostes a les que es va a destinar els fons del Pla Estatal de 2.010 (Pla ZP II)

El que resulta més indignant encara, el passat dilluns tinguerem també comissions informatives i Ple Extraordinari per a altre tema. Jo vaig preguntar, recordant les propostes que nosaltres haviem fet, que quan anaven a tractar-se les propostes. Ens anuncià una de les obres i va dir, "però per a això ja farem una comissió" i no diu res més.

De sobte al dia següent tenim ja la convocatòria per a la Comissió i Ple del que vos parlava al principi. Amb una hora de diferència.

De veritat, no se ni per a que fem propostes. No cal ni dir, que ninguna de les peticions ha estat tinguda en compte.
  • Ajudes socials a les persones que se'ls acava tot tipus de prestacions per atur.
  • Renovació dels llits del xiques a l'escoleta (l'única cosa que han fet, econòmicament insignificant) i colocació de sistema de calefacció.
  • Energia solar a edificis públic.
  • Soterrament de contenidors.
Que li farem ... que sapiguen que no em van a cremar. Ja poden correr.
Altre dia parlarem de a que han aprovat destinar els diners. Vos avance que van a ficar tres parquímetres i convertiran en zona de pagament alguns carrers dels voltants la futura nova zona "peatonal".

No hay comentarios:

Publicar un comentario