viernes, 1 de octubre de 2010

Candidatura d'EUPV a La Pobla Llarga

Ahir varem tenir Ple ordinari, amb mocions i pregs i preguntes, un luxe que el nostre Alcalde hiperdemocràtic a relegat a una sessió cada tres mesos.
Estos dies vos contaré algunes de les coses que aparegueren i que em pareixen reveladores, però hui el que vull anunciar és la notícia que ja hem fet pública.

Els companys i companyes d'EUPV al noste poble han decidit que siga jo, de nou, el cap de llista de la formació a les properes eleccions municipals.

Durant un temps, m'ho vaig estar pensant, però vaig entendre que el intensíssim treball que hem dut a terme aquests tres anys i mig a l'Ajuntament, era un bagatge que no podiem desaprofitar.
Sentia el recolzament dels companys, i a més sentia que tenia més forces, ganes i convicció que mai. Doncs amb aquests ingredients i veient com esta funcionant l'equip de govern del PP al nostre Ajuntament hi ha molts motius per a donar el pas endavant altra vegada i tractar de presentar com la millor alternativa possible.

2 comentarios: