viernes, 26 de noviembre de 2010

Capitol II : La capacitat del Monterrey

Continuació del capitol anterior:

Localitzada la documentació del ple del 3 de juliol, veig que efectivament es plantejen unes modificacions en el projecte i que afortunadament tenia còpia dels planols d'aquella sessió (recorde que era la primera sessió en que jo com a regidor tenia davant els planols del Monterrey i vaig pensar que era interessant tenir una còpia).
En els meus planols figura a la planta baixa, un total al pati de butaques de 531 localitats.
A la platea (es dir dalt) unes altres 236 butaques.
Això suma 767, i la memòria del mateix projecte parla de 779 i la propaganda oficial del moment en que feren el conveni (encara esta a la web de l'Ajuntament) també parlava de 779.
Total que em fique a contar una per una les butaques dels planols, i total són 779. La indicació del planol de 531 en pati de butaques no era correcta, eren 543 baix i 236 dalt.
A tot això, contiua havent incongluències. No han comprat 1.089 butaques? Són 310 més de les que indicaven els planols!
Decideix fer la pregunta en sessió plenaria per tal de vore quines són les explicacions que justifiquen tot açò.

Sessió plenaria del 24 de Juny (pregs i preguntes, reproduit amb la major fidelitat possible):
JO: Sr. Alcalde, anem a vore, quina és la capacitat que tindrà el Monterrey?
Soler: No ho se, no recorde exactament ...
JO: Segons les meues dades són 779 butaques.
Soler: Veu com si que ho sap! Si ho sap per a que pregunta?
JO: No, es que volia que m'ho confirmara, per que he vist que han dedicat les dos primeres anualitats a la compra d'un total de 1.089 butaques i això són moltes més de les previstes ...
Soler: Quina és la pregunta? Que per que s'han comprat tantes butaques?
JO: Sí.
Soler: Doncs no ho se, hauré de comprovar el projecte i ja li direm.

Passa el temps sense novetat alguna. El mes de juliol, la fira, l'estiu, la platja, les vacances, els xiquets tornen a escola, nosaltres a la feina, les festes, arriba la tardor, i ... més de 4 mesos i mig després, un 11 de novembre (ara sí que donaran explicacions, pense jo) envie una nota de premsa demanant les explicacions publicament i censurant el que considerem una nova gestió irregular.
Al dia següent teniem ple, però era sessió extraordinaria, la qual cosa significa que no hi ha pregs i preguntes. Pel matí parle amb diversos periodistes que s'interessen per l'assumpte, i al final d'un mati mogudet m'arriba per fí, "la versió oficial".
CONTINUARA . . .

No hay comentarios:

Publicar un comentario