miércoles, 29 de diciembre de 2010

Prohibit opinar?

Ahir varem tindré un ple extraordinari. En ell es va tractar sobre el resultat del compte general del 2.009, del pressupost per al 2.011 i d'una operació de fusió de prestecs.
Sense entrar en detall sobre les qüestions més interessants d'eixe ple (tal vegada altre dia), l'Alcalde va soltar un parell de perles que no poden passar desapercebudes.

Al punt que tractava del Compte General del 2.009, i havia una resposta de secretaria, per la qual ens donaven resposta a 3 al·legacions que presentarem en el seu moment.
A les dos primeres ens donaven la raó, i a la tercera sols de forma indirecta (una especie de sí però no ara).

Jo vaig demanar la paraula per a expressar per una banda, el motiu pel qual ena haviem vist abocats a presentar eixes al·legacions per escrit, en temps i forma, i per altra banda discrepar de la qüestió en la que no ens donaven la raó (ho consideré important per que suposa maquillar 115.000 € que no estaran i fer com si estagueren).

La bona qüestió es que en quant l'Alcalde va sentir que volia explicar el motiu, ...... va saltar i va comançar a dir-me que no podia donar raons. Que no tocava, que si volia parlar sobre el punt discrepant, vale, però que no tocava donar explicacions de res més.

Jo em vaig quedar bocabadat i començarem a discutir sobre que tenia jo dret a dir i que no ....
L'assumpte va passar per expressions del Sr. Soler, de cara a mi, dient-me que

"ja l'he aguantat prou aquesta legislatura"

o la millor de totes ...
"el ple no és lloc per a opinar"
Vos promet, que encara que ahir era dia 28, no feia cara d'estar fent cap inocentada.
Espere que no siga el talant del PP per al que queda de legislatura.

2 comentarios:

  1. falta molta democràcia en este poble!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Fan falta moltes coses, sobretot llevar del poder als senyorets del PP. Estic fart de la seua pèsima gestió; però pareix que molta gent no ho veu així...

    ResponderEliminar