domingo, 15 de mayo de 2011

EL PP em CENSURA !!!!

LAMENTABLE ... El que va començar com una resposta a una invitació que vaig rebre a participar en un acte creat per les Noves Generacions del Partit Popular i a la que vaig respondre negativament ha acabat en un acte de CENSURA POPULAR.

No vull enrotllar-me molt, (igual alguns heu seguit l'episodi) però simplement per explicar els meus motius per a dir que no hi ha que votar a Soler, per criticar la gestió del PP, per explicar amb arguments, han decidit que no els interessa que puga expresar-me i han decidit bloquejar-me, enlloc de rebatir-me.
Han preferit la censura al debat lliure i obert. Han convertit un "No vaig a contestar-te més", en un "No anem a deixar-te parlar més" i això m'ha molestat més que la simple discrepància.

Lamente especialment aquesta actitud, quan els anfitrions de l'event PÚBLIC creat, són les Joventuts del partit. Als joves sempre els he suposat una ment oberta i disposta a defendre les llibertats fins i tot un xicotet grau de rebel·lia. D'altres (i no vull dir noms, però estan a la seua llista) no em sorprendria tant.

Vull recorda una cita atribuida a Voltaire: "No estoy de acuerdo con lo que dices, pero defenderé con mi vida tu derecho a expresarlo"

No hay comentarios:

Publicar un comentario