martes, 17 de mayo de 2011

Resposta a l'atac del PP

El PP, després de que denunciara que m'han censurat, m'acusa de tenir una actitut "irrespectuosa amb el proces electoral" i fa algunes afirmacions per a sustentar aquesta acusació que extrac i comente una per una:

1.- "Ocupar de manera interessada els espais electorals que el PP té a Internet":
Home de manera interessada sí, ja ho de dit. El meu interés era fer arribar les meues opinions, però ... en un espai electoral del PP? NO i NO. No se si ho digueu per enrredar o per que simplement es confundiu. Jo no he entrat mai, a fer cap comentari ni al mur, ni a la pàgina del PP, ni de noves generacions. Vaig entrar a comentar un Event públic (creat per NNGG), repetisc públic, en el que es convidava a votar a Soler. Tindré dret a dir alguna cosa, no? Que jo sapiga no és un event sols per a afiliats.

2.- "present amb la seua foto i el seu slogan":
Ostres d'aquesta no me n'havia adonat! De totes maneres tampoc crec que siga massa important, ens coneguem tots i era la foto que tenia per la campanya i no anava a llevar-la sols per a poder opinar, no?

3.- "intromisió en un espai públic ocupat per un altre partit polític i la generació d'un debat al que nosaltres no l'hem convidat"
Ja ho he dit abans ... és un event públic ... Al que hem SÍ que em van convidar!! No vull dir-vos qui per respecte a eixa persona i pq no crec que tinguera mala intenció fent-ho.

4.- "el seu estil de fer política: ell sempre vol tindre la raó"
Aquesta és boníssima. Home quan una persona discuteix una opinió es suposa que ho fa per que creu tenir la raó o es que coneixes algú al PP que es pose a discutir per a no tenir la raó?

5.- "Revestint-se d'una falsa actitut democràtica, ha volgut servir-se de nosaltres .... per a atacar"
Falsa actitut democràtica? Falsa? Com que falsa? Des de primera hora he manifestat que la meua intenció era l'intercanvi d'impressions i que les meues lògicament eren en contra de la gestió del Sr. Soler i he explicat els motius. Després he llegit atentament les que es manifesten en sentit contrari i les he respectat i contestat. En que hi ha una falsa actitud democràtica?

6.- "ha llançat falses acusacions en contra nostra", "no censurem ningú".
Que NO CENSUREN?? Clar que sí. Si no fora pq parlem d'intenet pensaria que estem en una època passada fa 60 anys. Anem a vore, si els meus comentaris han estat eliminats de l'event, i si el meu usuari ha estat bloquejat per a que no puga tornar a escriure, com li diguem a això? Llibertat d'expressió?
A més altres persones m'han comentat episodis anteriors en que han estat bloquejats i eliminats del mur del PP. ELIMINATS .... Com li diguem a això? Ja m'imagine que no tots al PP estaran d'acord amb aquesta manera antidemocràtica de procedir, però és la línia aplicada per les persones que porten el control del perfil.

7.- "joc brut que suposa invadir els espais dels altres partits"
Torna-li la trompa al xic !! Ja ho he dit. No és el mur del PP, ni de les NNGG. És una activitat pública que han creat i que jo he comentat.

8.- "no volem donar-li més importància que la que té"
Gran frase que comparteixc. Jo tampoc. A un mil·lio d'Euros li done la importància d'un mil·lio d'euros i a un cèntim la d'un cèntim. I en aquest cas la importància és la del delicte d'opinar, i sempre amb respecte.

9.- "som el que som i no el que els altres volen dir que som"
Diré més ... sou el que feu, ni el que els altres volen dir que sou, ni el que vosaltres digueu que sou. Els fets.

10.- Per a acabar: Tinc les converses guardades, i no tinc cap problema per a explicar persona a persona el que ha passat pq tinc el defecte (un entre tants) que m'agrada el debat i puc donar respostes detallades a qualsevol persona que tinga algún dubte sobre el procés que he seguit.
No pretenc convencer a ningú, per a això aniria a altre lloc, el que vull és que s'entenguen les meues posicions encara que no s'estiga d'acord amb elles. No és tan difícil.

Una salutació cordial a totes i tots ...
J. Vicent Dasí

1 comentario:

  1. Pfff maedeu! ells no saben ni el que és la llibertat d'expressió ni la democràcia... enfi, d'on no hi ha no se'n pot traure...
    Força!

    ResponderEliminar