sábado, 4 de junio de 2011

Es nota que han passat les eleccions

No sabia si titular açò "Es nota que ja han passat les eleccions" o "Els del PP més llestos qu ela fam" :
La setmana passada, aprofitant que aquestes últimes dies he tingut temps d'esplai, vaig anar amb el meu fill al poliesportiu per a fer uns xutets (li vaig dir que aniríem i no veges la memòria que té quan vol), però per a la meua sorpresa i disgust ens van fer fora del camp nou (no confondre amb el del Barça).
Segons l'encarregat de les instal·lacions:
- Mira Vicent es que no podeu estar ací.
- Com que no? Però si aquest matí mateix hi havia gent ací jugant!
- Sí, però he rebut ordres de que a partir de ara, ja no es pot jugar al camp de gespa artificial.
- Home! Que passa, que com ja han passat les eleccions ja torna la mà dura? Abans tot eren cares simpàtiques i ara que ja han passat les eleccions s'ha acabat tot.
- No t'enfades amb mi, jo sóc un manat.
- No, si no m'enfade amb tú. Ja se que tú no tens res a vore, però t'ho dic per a que li ho digues tú al jefe, vosaltres que sou amiguets.

*******************************
Al dia següent contemple escenes semblants. Pares que acudeixen amb els seus fills per a passar una estoneta i que se'n han d'anar.

Sincerament crec que haurien d'haver moments en que la gent del poble poguera disfrutar-ho, això sí respectant les normes establertes.
Si al menys tingueren acabat un camp alternatiu per a que la gent poguera anar a fer quatre patades, però no. Ara resulta que a la Pobla Llarga, no hi ha un sols camp de fútbol al que poder acudir a jugar amb els amics o els xiquets.

Que boniques eren les fotos del PP al camp de gespa artificial en el programa electoral, eh?

2 comentarios:

  1. El meu fill també m'ha comentat que abans de les eleccions ell i els seus amics varen jugar al camp de gespa artificial i ara el encarregat no es deixa. Ells li recriminaren que als nanos que estaven d'aniversari si es deixava, ell va contestar que anava a fer-los fora del camp enseguida. Tingueren que anar a jugar a Senyera, ja que les pistes de futbet una estava ocupada i l'altra vallada perque estrova en mal estat.

    ResponderEliminar