domingo, 25 de enero de 2015

La transparència del PP i del Sr. Soler.

Sobre la notícia a que vaig fer referència ahir, he de dir que en llegir que  "«Esquerra Unida la vio cuando la pidió»" se'm van obrir els ulls com a plats. Però com poden tenir tanta cara per a dir això!!!
Sols cal llegir la meua entrada al blog feta en octubre sobre les factures del PP, per a comprovar que el que diuen fa olor a podrit.
No és cert que  "«Esquerra Unida la vio cuando la pidió»" . Com ja vaig dir en eixa entrada, el 18 de febrer de 2014, vaig demanar per escrit que volíem conèixer per quins treballs s'havia pagat al dirigent del PP de Carcaixent. No es acceptable, que es presente una factura baix el concepte genèric d'assessorament municipal, i no sapiguem a sant de que se li esta pagant al seu amic del PP.

Bé ... doncs a pesar d'haver-ho demanat per escrit no varem tenir la informació, fins que a base d'insistir a comissions i plens, se me va comunicar que per a consultar eixa documentació havia d'anar al despatx del Sr. Alcalde en horari en que estaguera ell. 
I així va ser com el 24 de novembre, vaig acudir a l'Ajuntament per a inspeccionar els documents. 

Una vegada allí, el Sr. Soler em deixa la carpeta damunt de la seua taula i em diu "Ahí". 
Jo li pregunte, "però puc anar allí? (senyalant la taula de reunions que esta al mateix despatx, a escasament 5 o 6 metres de la seua)" I ell em contesta, "No, no. Ahí estas bé".
L'insisteixc per poder tenir un poc més d'intimitat, però sense èxit. Ni fotocòpies, ni res.I allí estava jo, baix la seua vigilància. Això sí, em va dir que podia prendre apunts. 

Amb posterioritat em vaig queixar de la situació indigna amb la que havia accedit a la informació i el 04 de desembre vaig demanar còpia d'alguns dels documents que havia pogut fullejar aquell dia.

Ni cas de nou, i vaig tenir que tornar a insistir per a que el 30 de desembre em deixaren tornar a consultar l'expedient, ja al despatx del grups polítics i amb certa tranquil·litat.

Així que per favor !!!!! Que no parlen de transparència com si donaren totes les facilitats del mon, que la realitat es ben distinta.

Supose que es preguntareu, però al final quins eren els treballs, que ens ha costat? 
Doncs 6.000 € i 1.260 € d'IVA.

Sobre els treballs en qüestió, en parlaré quan ho tinga clar, alguns són recursos davant tribunals, que no se de que van, així que he demanat que em donen copia dels recursos presentats. 
Ho vaig demanar el passat 22 de gener ... tic, tac, tic, tac, tic, tac ....



No hay comentarios:

Publicar un comentario