miércoles, 21 de enero de 2015

Sobre les sorprenents respostes del Sr. Soler


1.- Una de les qüestions que ja fa temps que he demanat, i que vaig darrere d'obtenir la corresponent informació, és tan simple com conèixer respecte a les últimes fases urbanitzades, quins són els propietaris que tenen deutes amb l'Ajuntament i quin és l'import del deute.

A l'últim Ple vaig insistir a conèixer per que no ens proporcionen aquesta informació. Sabeu la resposta del Sr. Alcalde? Doncs que ell no ho sap. Es dir no saben si els deuen o no, ni qui??

2.- Altra qüestió digna de menció per la resposta obtinguda, és la que hem tingut al plantejar una moció que explicava el següent:
Resulta que fa un temps, per un canvi al sistema informàtic o realment no tinc molt clar pq, a la comissió informativa d'hisenda ens presentaven un document que relatava les factures que es passaven a aprovació, amb informació de quin era l'objecte de factura, quan s'havia presentat, qui, i altres.
Realment era una informació útil per conèixer els detalls mínims. 
Això va durar una sessió o dos, pq ràpidament suprimiren eixa documentació (per ordre d'algú). Ara simplement tenim un full resum, amb una relació agrupada d'imports per proveïdor que pot ser de vàries factures. Amb la qual cosa, el control és més complicat, i a cada sessió has de preguntar a que és corresponen els treballs i si vols vore la factura per a tenir més detall, demanar per ella prèviament.

En el meu escrit sol·licitava que es tornara a proporcionar aquesta informació amb l'objecte de facilitar la transparència de la gestió municipal, i vaig mencionar que s'havia suprimit per ordre del Sr. Alcalde.
Realment jo sabia que havia estat una ordre, i vaig donar per suposat que era del Sr. Alcalde, però ell em va dir que no havia donat eixa ordre.

Li vaig dir que jo ho havia donat per suposat, però que retirava eixa part de l'escrit pq realment no podia assegurar que haguera estat ell, però que l'important era el que demanàvem a l'escrit.
    
La resposta a les meues explicacions és que: "sí, sí ... ja se el que demanen, però com han dit això la resposta és NO. A lo millor sí ho haguera demanat d'un altra manera."
Eixe és el talant del Sr. Soler, que no cal que explique. 
Igual volia que li suplicara de genolls? 
(Supose que captareu la ironia)

No hay comentarios:

Publicar un comentario