martes, 26 de mayo de 2015

El resultat, ... des del sentiment.

No sóc d'emetre opinions precipitades, de fet els que em coneixeu sabreu que sóc bastant racional en qualsevol pas que done. De fet encara queda pendent fer una reflexió col·lectiva sobre el resultat electoral, que farem aquesta setmana, i sobre com anem a plantejar el futur immediat. Però això ja vindrà.

Hui vull fer una excepció, vull parlar amb sentiment. Des del cor, transcrivint la percepció interior, sense tenir molt clar si serà reconduïda pel pas del temps.

I quan escolte a l'interior, el que veig és que s'hem llevat una llosa de damunt, i eixe era un objectiu bàsic que necessitàvem per higiene democràtica. "Aliviat". 
Però acomplit eixe objectiu, se que tinc una espina profundament clavada al cor. En cap dels processos electorals en que he encapçalat la candidatura, he aconseguit millorar el resultat anterior, ni que fos un sol vot i això em pesa profundament. "Afligit".
He de vore com pràcticament tots els meus adversaris polítics, em reconeixen el treball fet, i varis ens  recompensen amb un "sou els que millor tasca d'oposició feu", però a la fi, és una evidència que això no es veu reflexat de ninguna manera. "Complagut i resignat".
No tindrem representació, ni a les Corts, ni a la Diputació, i això és la primera vegada que ens passa. És un pal enorme. "Terriblement injust". 

Soltades aquestes píndoles, agrair les seues paraules a totes les persones que tan amablement em dediquen l'enhorabona. Entenc que l'enhorabona és compartida, pq a pesar de tot, el futur al poble pinta millor.

Una abraçada a tots i totes.     



      

4 comentarios:

  1. Tan democratic que se suposa que eres perque has llevat lopció de comentar de forma anonima? A caso no vols veus discrepans sense saber qui son?

    ResponderEliminar
  2. Una vegada em va dir el ja casi Ex Alcalde R.Soler, que no havia de fer cas dels anònims, jo he pensat que no calia ser tan dràstic.
    Arteta, no se qui eres i has pogut escriure, es dir l'opció no està eliminada com tu bonament has pogut comprovar, però certament és veritat que he decidit posar-ho un poc més difícil als covards.

    ResponderEliminar
  3. Bona nit, donar primer la enhorabona al nostre candidat, com a votant de PCE no ho veig mal resultat pero es pot millorar. Em de tindre independencia i no mesclar-nos en altres partits, com el PSOE o Ciudadanos. Hem de continuar el nostre camí i fer-li oposició tant al PP com al PSOE, dos partits traidors als treballadors i, mes encara quan Podemos ha captat eixe missatge i ho esta aplicant, independencia i no governar en el PSOE. Els votants exigim saber que va a fer el nostre partit perque ens arriben rumors de que vols anar en el PSOE, em pareix fatal que no informes als teus votants i tindre mes transparència. Si em confirmes que entres a governar en el PSOE, perds el meu vot i de molts altres, així que no ens decepciones. Salut i República!

    ResponderEliminar
  4. Gràcies per les teues paraules, però açò no és el PP. No sóc jo qui pren les decisions, és un col·lectiu de persones que debatim i arribem a un entendiment.
    Si té el gust de participar, ens pot passar el seu contacte i en futures reunions podria sumar-se. Tota pedra fa pared i ens encanta vore que cada vegada és suma més gent.
    Per cert, en breu informarem de la decisió que es va prendre la setmana passada, al respecte de l'assumpte que menciona, i si em deixa una adreça de correu electrònic li puc fer més detalls de forma ràpida i personal.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar