domingo, 3 de marzo de 2019

NO seré candidat a l'Alcaldia.

Imagine que no resulta un titular sorprenent. A hores d'ara no pot ser cap sorpresa que després de 12 anys d'encapçalar les candidatures municipals d'EUPV i d'exercir de portaveu al consistori, haja decidit donar per finalitzada aquesta etapa. A nivell personal ja fa molt que vaig prendre la decisió, i el col·lectiu ja fa algun temps també que es coneixedor i aquesta vegada no hi ha volta enrrere.

Durant aquests anys he dedicat temps a la política municipal del nostre poble, amb més o menys encert, i ho he fet amb gust, sense obtindre res a canvi. Res material clar, per que em considere pagat amb la satisfacció del deure acomplit. Desgraciadament això sí, sempre a l'oposició, i amb una especial intensitat a la dura etapa del PP. 

Tot i que electoralment no vaig sentir recompensa, estic més que satisfet de la quantitat d'assumptes que traguérem a la llum pública en unes condicions molt dures, però està clar que el poble volia altra cosa o altre perfil. 

El nostre treball estava fet, i quan dic el nostre treball parle no sols per mi, si no per la col·laboració i implicació que sempre he trobat al col·lectiu. He fugit com he pogut de personalitzar el treball (no sempre és fàcil), i he tractat de dur el debat i les decisions al grup. 

En eixe treball de totes i tots, necessite ser agraït. Unes vegades uns i altres vegades altres, però el col·lectiu sempre està al darrere i això li dona sentit al que fem que no és altra cosa que projectar unes idees d'esquerres per a millorar la vida dels veïns i veïnes de La Pobla. Així que COMPIS, moltes gràcies.

Però no vull que açò pareixca un adéu, que no és el cas. No s'abandona la política, ni la militància, com no es deixa de pensar i de ser persona. Estaré per a col·laborar i arrimar el muscle quan faça falta i igual que he sentit que m'han fet costat, estaré jo per a fer costat i transmetre alguna cosa de l'experiència rebuda. 

Això sí, toca per higiene democràtica donar el relleu i estar una temporadeta en segona línia.

SALUT i REPÚBLICA !!!!

2 comentarios:

  1. Hola Vicent, espere que tornes al capdavant de el partit EUPV, jo amb els meus amics t,ajudarem desde les urnes i t,animem a que tornes a les opcions de candidatura de l,alcaldia de La Pobla Llarga, Ànims.

    ResponderEliminar
  2. Gràcies pels vostres ànims i una forta abraçada. El futur no està escrit.

    ResponderEliminar