sábado, 14 de diciembre de 2013

Por el mar corré la liebre ....

No se si recordareu aquesta entrada http://jvdasi.blogspot.com.es/2013/08/mentidetes-del-sr-soler.html en la que explicava com el Sr. Soler, no té problema en soltar-te qualsevol mentida quan es sent atrapat, encara que l'assumpte no pareixca important.

Jo conte com en març de 2.013, em diuen que des de finals de l'any anterior (2.012) ja no feien l'arreplega d'animals abandonats, tot i que l'Alcalde amb anterioritat em va dir el contrari.

Doncs resulta que he hagut de demanar les últimes factures existents (estava esperant-les des del 04 de juliol) de l'anterior servei d'arreplega per a una altra qüestió. Aquell que en teoria havien abandonat a finals de 2.012, i m'he trobat amb la sorpresa que les últimes factures existents realment són de gener, febrer i març de 2.011. Es dir ... la mentida encara era més gran. Des de març de 2.011, fins que jo vaig preguntar pel tema, el servei havia estat suprimit.

Però ... els confesse que ho sospitava. Crec que comence a tenir la suficient intuició per a sospitar quan m'estan mentint, i no són poques les vegades. El que passa es que no sempre puc obtenir proves documentals.

DIT TOT AÇÒ ... val a dir que ja tenim projecte de borrador de pressupost per al 2.014. Encara no puc fer una valoració, el tinc des de hui i l'he d'estudiar a fons. Però ... vos la faré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario