miércoles, 10 de marzo de 2010

8 de Març: Dia de la dona

És curios, qüasi una anècdota (o no). El dilluns estavem presents alguns representants de la corporació al sopar-berenar de les Ames de Casa amb motiu del dia de la Dona Treballadora. Jo estava, m'havien convidat i sempre que em conviden i la agenda m'ho permet (sobre tot agenda laboral) vaig. Si consideren important que vaja, allí estaré.
Però l'anècdota que volia contar és que la corporació municipal esta formada actualment per 7 homens i 4 dones.
Hi havia 6 regidors presents i tots eren homens.
PD:
Per a que ningú ho mal interprete, he d'explicar que no tots tenien invitació. No se qui estava convidat i qui no, sols se que en el PSOE i EU se'ns havia convidat als portaveus i el resultat final va ser de 6 regidors i cap regidora. Curios, no?

No hay comentarios:

Publicar un comentario