jueves, 2 de junio de 2011

Va aclarint-se

Hui he quedat amb el nostre Coordinador comarcal a la Ribera Alta amb la intenció de fer-li arribar la meua dimissió com a responsable d'organització i com a membre de la direcció comarcal d'EUPV, i així ho he fet.

Demà dijous tenim Consell Polític Comarcal, on s'analitzaran les resultats electorals a nivell de la Ribera Alta i no volia plantar-li d'imprevist la meua dimissió allí mateix.

Podria fer una explicació el·laborada dels motius que em porten a aquesta decissió, però a la majoria de vosaltres vos resultarà indiferent així que per ser molt breu diré dos qüestions:
1.- No estic satisfet de com ha anat, sobretot pq esperavem més.
2.- No estic en condicions anímiques per a espentar cap a endavant.

Digua'm que done un pas enrrere.

Divendres tenim reunió local, per tal de fer un poc de balaç i parlar de passat, present i futur.
Ja he dit que no vaig a plegar, al menys de moment no tinc decidit fer-ho, però sí que s'hem de replantejar coses.

No hay comentarios:

Publicar un comentario