lunes, 24 de diciembre de 2012

Ple Ordinari

Ja tenim un nou Ple Ordinari a la vista. Serà el proper dijous 27 de desembre a les 21:00h.
L'ordre del dia:
   - Acta.
   - Resolucions de l'Alcaldia.
   - Pressupost 2.013 i Plantilla municipal.
   - Mocions.
   - Precs i preguntes. 

Lamentablement, jo no he tingut accés a eixa documentació, així que poca cosa puc avançar.

Però hauríeu de coneixer com es convoca la comissió per a informar del pressupost, que per cert es va realitzar el divendres 21, a les 13:30h..
Em criden i em proposen la Comissió Informativa el divendres 21, al mig dia o alternativament el dissabte de matí. A mi evidentment em bé mal qualsevol de les dos opcions, i propose com a alternativa el divendres a la vesprada (les vesprades són l'horari habitual per a les comissions i facilitaria l'assistència). Doncs no era possible, pq hi havia dinar de Nadal de l'Ajuntament i després del dinar no era plan.
A tot això em digueren que com el Ple seria dijous tindria temps per a accedir a la documentació.

Vaig preguntar quan podria anar de manera extraordinaria, jo estava disposat a anar el divendres de vesprada, però tampoc era possible. I dissabte menys encara.
Arribat eixe punt resulta que divendres de vesprada estan de dinar, dissabte evidentment és un extra difícil de demanar, dilluns no treballen, i dimarts és Nadal.

Que voleu que vos diga ... em senc expulsat del debat d'aquest pressupost del 2.013.

QUE PASSEU BON NADAL !!!!!!!!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario