miércoles, 18 de marzo de 2015

Comissions fantasma del PP

Crec que açò no ho he conta:

El mes passat, el dia 18 de febrer, ens convocaren a les dos Comissions informatives extraordinàries, la d'urbanisme i la d'hisenda.
Era una convocatòria estranya, pq està reglamentat que l'últim dilluns de cada mes s'ha de convocar les comissions de manera ordinària i per tant unes dies després (el dilluns 23) havíem d'estar convocats.

El primer pensament és ... tindran alguna cosa urgent que tractar, però la realitat és que no. La d'hisenda i personal contemplava com a únic punt extraordinari l'iniciar el procés de convertir en funcionaries dos places actualment de laborals (una administrativa i una auxiliar administrativa) .
Jo pense que 4 o 5 dies de diferència al respecte, no mereixien una convocatòria avançada en forma extraordinària, però ells sabran.

Però i la d'urbanisme? No existia cap motiu, el temes eren absolutament ordinaris.

En acabar les sessions vaig preguntar de manera informal, pq havien fet eixa cosa tan absurda i la veritat és que ningú va ser capaç d'articular una resposta raonable.

Em pareix molt trist vore al meu Ajuntament aquest descontrol. Entre el Sr. Soler i ara que tenim a Larrosa lliberat parcialment, no pot existir justificació.

Al dia 23, com era preceptiu, varem ser convocats per a les sessions ordinàries de les mateixes comissions i per casualitats de la vida, per unes complicacions laborals no vaig poder assistir. 

Estava tranquil pq realment sabia que no hi havia temes importants a tractar ...  Ací teniu una còpia de les actes de les dos sessions que em vaig perdre.

Vos recomane que agarreu aire i feu una lectura dels punts tractats, i ja em digueu com se vos ha quedat el cos. Eixe és el govern que tenim.

L'ACTA D'HISENDA

L'ACTA D'URBANISME



No hay comentarios:

Publicar un comentario