domingo, 1 de noviembre de 2009

El cementiri MORT !

El Plan E (conegut com a plan ZP) havia de deixar a La Pobla en diferents obres, per a estimular el treball, un bon grapat de bitllets.
Havien quedat repartits en:
415.394 € remodelació i reparació voreres.
225.894 € nous vestuaris poliesportiu.
115.236 € ampliació de nínxols.
25.763 € remodelar antics vestuaris poliesportiu.
La majoria a empreses de fora, excepte els 25.000€ últims (però eixe és un altre assumpte.)
L'altre dia en visita al cementiri, vaig quedar preocupat per vore que les obres d'ampliació, les de 115.000 €, encara no havien començat.
I atenció, pel que hui m'he enterat (fa unes hores), la empresa que havia de fer l'ampliació de nínxols s'ha tirat enrrere.
Se m'ocurreixen moltes coses, però per prudència, me les he de callar.
De moment se m'ha ficat el morró tort i em ve a la ment la denúncia que feren en el seu moment els companys del pspv.

No hay comentarios:

Publicar un comentario