martes, 24 de enero de 2012

Sobre suposada ofensa en el Plenari

Una de les històries del Ple, de les que volia parlar-vos és una intervenció del portaveu del PP, queixant-se per una suposada ofensa, i que jo no compartisc o no vaig aconseguir entendre. Si no vaig captar la idea, aquesta reflexió no haurà valgut per a res, però no me la puc guardar.

Suposadament, es recriminava al PSOE que en el seu últim butlletí, feren una menció a la vida professional de dos regidors del PP. Donaven a entendre, que s'estaven ficant amb la seua vida privada, i que això eren males arts en política.
La menció del butlletí del PSOE, anava en el sentit de demanar especial defensa als regidors en el servei de l'Escoleta Infantil, pel fet que el seu camp de treball és precisament l'educació pública.

Fins ací molt resumidament les posicions.

Si no és que la cita de l'AVANT (l'hauré de buscar), estaguera redactada amb alguna desconsideració (que jo crec que no, al menys no tinc eixe record), crec que no és, ni pot ser cap secret a que es dediquen els regidors de l'Ajuntament de La Pobla Llarga.
Jo sóc partidari de la màxima transparència i sobre quina és la forma en que ens guanyem la vida no és un secret quan et dediques a la vida pública. Al principi i al final de legislatura, fem una declaració d'interessos i de bens, diguem quines són les nostres posesions i en que ens guanyem la vida, els nostres veïns i veïnes tenen dret a saber-ho.

Així que senzillament, mostre públicament que no vaig entendre de que anava eixa intervenció Jo dec de tenir uns ulls diferents per a la política.
Si algú te una visió diferent la podria compartir ...

Per cert a la pàgina 77 del BOP núm 278, de 23 de novembre de 2.011, teniu la declaració de bens de l'actual Corporació.

AH!!! Se m'oblidava ... A l'últim ple es va donar compte del nomenament de Natividad Tudela Mira, com a nova assessora de l'Alcaldia. Les seues funcions, eixes, les d'assessorar. Li fara falta alguna cosa més que sort per a que l'Alcalde rectifique qualsevol plantejament que no li done la raó, però ...

7 comentarios:

  1. Assesora de qué? fà falta?.Esta dona cobra? o heu farà per amor al art?

    ResponderEliminar
  2. Assessora de l'Alcalde. De qué? De tot, pq no està especificada una matèria concreta.
    Remuneració? No he vist res al respecte en el decret, però tampoc ens han informat, senzillament ho hem vist a la documentació i en principi no especifica cap remuneració.
    Amor a l'art? No vull especular. No puc aportar res respecte a la seua motivació.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Per qué borreu el meu comentári???
      Nati

      Eliminar
  3. ¿Què pensarà de les retallades?
    ¿Les justificarà?
    ¿També serà culpa de Zapatero?

    ResponderEliminar
  4. Hola Nati: En tota la història del Blog, sols he hagut de bloquejar una vegada un comentari, per resultar ofensiu cap a una tercera persona. Inclús haguera pogut soportar que jo fora el destinatari, però aprofitar el meu Blog per insultar una tercera persona, no.
    EN CAP ALTRA ocasió he borrat un comentari, i per suposat a tú tampoc te l'he borrat. Per cert, cosa que no puc dir del PP, que sí ha borrat comentaris meus i d'altres persones al Facebook (al menys així m'ho han manifestat algunes persones), però eixa és una qüestió que segurament et donarà igual.
    Per tant, tornant al tema, deu tractar-se d'un error a alguna cosa que no t'ha funcionat correctament. No t'ha donat cap error? No se. Per favor, si ho consideres, torna-ho a intentar, ja et dic que ací al Blog, sóc jo l'administador i no t'he borrat cap comentari. No tingues cap dubte, respecte d'això.

    ResponderEliminar
  5. No crec mala l'idea que l'alcalde vuiga tindre assessors, perqué així ens està donant la raó de la seua mala gestió i que necessita ajuda per eixir d'aquest embolic. Ara bé, que els assessors tinguen la preparació i nivell per al càrrec. Quina preparació acadèmica té aquesta senyora? En quina matèria o camp va a assessorar a l'ajuntament? Qué experiència té i on la ha realitzada? I després de tot que ens comunique quins han sigut els seus valuosos consells, perqué la remuneració econòmica ja eixirà per algún costat, però amb tant poc balanç qualitatiu quí ens asegura que les seues decisions no portaràn més mal que be per als interessos del poble?

    ResponderEliminar
  6. Sincerament, no tinc res en contra del fet concret de nomenar assesors o assesores.
    Es poden fer moltes consideracions addicionals, sobre cada cas, però eixa ja és altra història.

    ResponderEliminar