miércoles, 21 de diciembre de 2016

Sobre els guals - Que es va dir?

No, no vaig a fer cap plantejament nou. Simplement vos convide a revisar aquest fragment de vídeo en el que vaig plantejar els nostres dubtes sobre com s'havia afrontat la qüestió.

Encara que en alguns fragment l'audició no és molt bona, m'agradaria extraure els següents fragments del debat (al vídeo podeu comprovar la literalitat i el context):

Jo - Aquesta ordenança deixa moltes coses en l'aire. Clar una ordenança que l'original és de 1990, ... no haguera estat millor ... tantes ordenances que hem tingut damunt la taula, abans d'enviar una nota d'eixe estil, haver plantejat una reforma d'aquesta ordenança?
Alcaldessa - Però per que s'ha de plantejar una modificació d'aquesta ordenança?
JoPer que hi ha moltes coses que no estan contemplades i crec que seria convenient contemplar-les per a aclarir dubtes, que hui en dia qualsevol veí pot tindre. 
..... debat ....
Jo- Aclareixca al menys un cas concret. El cas d'un carrer comunitari dels que hi ha per La Closa. Cada propietari ha de demanar el seu propi gual? 
Alcaldessa- (Moment de dubte) Eixe cas ja s'ha donat. 
Jo- I la resposta ha segut?
Alcaldessa- La resposta ha segut un gual veïnal. 
Tinent Alcalde- S'està treballant.
Jo- O siga que no està tan clar!
.... debat sobre si el meu carrer és públic o privat i si es xafa vorera ... ¿?¿?
Tinent Alcalde- El problema del seu carrer és únic, Sr Dasí.
Jo- (voldrà dir) Salvo els demés carrers com el meu.
Tinent Alcalde: No. No és veritat. Hi ha altres casos diferents però molt més fàcils que el seu. Solució en un minut.
.........
Jo- Perdò si resulta que l'únic que té un poc de lio, un poc de mal de cap en açò sóc jo, ...
Tinent Alcalde: Sí sincerament sí. A lo millor l'altra gent el que està és indignada, ...
Jo - Jo crec que no s'ha seguit el procediment adequat.
 ......



No hay comentarios:

Publicar un comentario