viernes, 24 de mayo de 2019

El MONTERREY


Ahir vaig assistir a la comissió especial de comptes del compte general de l'exercici de 2018. Crec q ja la última a la q em toca assistir. No van assistir ni Compromís,  ni C's, ni el PP, sols estava jo com a representant d'EUPV i els representants del PSOE.

No se si recordareu l'article q vaig publicar a un butlletí municipal sobre la no execució del conveni de Monterrey (adjunte foto), i el fet q no donaven explicacions sobre la situació a pesar q ho reclamàvem constantment.


Bé, doncs aprofitant que en els comptes del 2018, es demostrava q no s'estava complint, vaig ficar el tema damunt la taula i per fi vaig poder tenir una explicació q passe a compartir-vos resumidament. Documents no puc aportar, sols dispose de l'explicació verbal d'ahir.

Efectivament el conveni pel q s'ingressaven anualment unes subvencions per a l'obra del Monterrey està paralitzat per iniciativa de l'Ajuntament.
Quan descobriren que per a finalitzar l'obra segons projecte, a banda dels diners del conveni, l'Ajuntament havia de posar 600.000€ més, decidiren unilateralment la seua paralització.

A partir d'ahí el camí q es va a seguir és el de renegociar uns nous períodes de pagament, però sobretot, modificar el projecte previst del Monterrey per a disposar d'un de nou q permiteixca finalitzar en una segona fase l'execució de l'obra, sols per l'import pendent d'ingressar de Conselleria pel conveni paralitzat. Evidenment reduint el pressupost.

El q m'indigna especialment és la falta de transparència amb q s'ha dut aquest assumpte i com no, la clara manipulació q d'aquest assumpte feia el PP.

Res més ... vos deixe de nou aquesta reflexió electoral que vaig fer l'altre dia:
http://jvdasi.blogspot.com/2019/05/eleccions-municipals-qui-guanyara-i-com.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario